shah's FotoPage

By: shah amer

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Friday, 12-May-2006 09:19 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 6 photos...


Wednesday, 1-Feb-2006 06:58 Email | Share | | Bookmark

wit tony
wit izril
my swet bro...rindunyer kat dier...
View all 38 photos...
ok guyzzz....ni la semua org yg aku jumpa semasa aku kat kl...so swet semua...baik giler....rasa cam nak terus jer dok kat sana..taknak aku dok kat perak yg bosan nie...wahahahahahaha

nak sgt kita jumpa lg....

oh yer, semua pic2 yg ader ni utk simpanan peribadi jer...kalau tuan punya pic ni nak copy silakan la....tp kalau ada org lain yg tak berkaitan nak copy, tak boleh la...tak baik tau...bukan apa, pic yg ada ni bukan utk jualan amal atau pun apa...

ok semua...till we meet again ya....


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net